1/25/2012

Un joc nou



mi-a venit de curand o idee, dandu-mi seama ca la multi  nu  place cumsunt trecuti  in telefonul meu.
m-am gandit ca luna asta sa ii rog pe toti apropiatii sa imi propuna nume celebre cu care sa le inlocuiesc numele din agenda. stiu ca pare o prostie…dar daca aduni argumentele, s-ar putea sa ramai uimit…
1. afli repede, cine ti se considera apropiat
2. poti afla cine cu cine si-ar dori sa semene
3. e un test sa iti aduci aminte, cand suna cineva…cine suna de fapt
4. intr-un grup de prieteni, ajung sa vorbeasca pacino cu deniro, morti cu vii, dusmani de moarte, participanti la divorturi celebre…
restul…mai descoperiti si voi.
enjoy! p.s. cel mai greu e cand decizi revenirea la numerele normale.

This post was written by:

Emil is the oner of the blog My Personal Blog...

Anghel Emil is a professional blogger and web developer. Follow him or email him

Do you Like this article?

Get Free Email Updates Daily!

Follow us!

Topics

Flash Labels by Way2Blogging

Popular

Random

 

Persoane interesate

free counters
Get This Widget

Help this Blog

DMCA.com
Design by Anghel Emil | | My Profile