1/25/2012

poza zilnica




 aproape zilnic fie ca vreau fie ca nu  dau de  cineva si dupa cateva propoziti  majoritate ajung sa imi zica  ca am slabit   (de parka tin regim in fiecare noapte ) ,faza e ca eu nu observ ca slabesc da nu prea am pofta de mancare si nu prea ma  odihnesc (ca exemplu acest post il scri la 6 dimineata ). E si asa am gandit ca  singurul fel in care sa imi dau seama mereu e sa  fac cate o poza zilnica timp de macar o luna (probabil ar fi mai usor sa ma cantaresc dar unde ar mai fi farmecul) si de doua zile am inceput sa fac poze acuma mai ramane  sa nu uit sa le fac mereu

This post was written by:

Emil is the oner of the blog My Personal Blog...

Anghel Emil is a professional blogger and web developer. Follow him or email him

Do you Like this article?

Get Free Email Updates Daily!

Follow us!

Topics

Flash Labels by Way2Blogging

Popular

Random

 

Persoane interesate

free counters
Get This Widget

Help this Blog

DMCA.com
Design by Anghel Emil | | My Profile